Πέμπτη 11 Νοεμβρίου 2010

Ο δεκάλογος του σκύλου

Ο Ερμής 

1.Θα ζήσω 10 – 15 χρόνια.Οποιοσδήποτε αποχωρισμός από εσένα θα είναι οδυνηρός.

2.Δώσε μου χρόνο για να καταλάβω τι ζητάς από εμένα.
3.Εμπιστέυσου με ,είναι καθοριστικό για την ευτυχία μου.
4.Μη μου κρατάς κακία και μη με κλειδώνεις κάπου για τιμωρία.Εσύ έχεις τη δουλεία σου ,τους φίλους σου ,εγώ έχω μόνο ΕΣΕΝΑ.
5.Μίλα μου.Παρόλο που δεν καταλαβαίνω τα λόγια σου ,καταλαβαίνω την φωνή σου όταν μου μιλά.
6.Πάντα να θυμάσαι πως ΠΟΤΕ δεν θα ξεχάσω τον τρόπο που μου συμπεριφέρεσαι.
7.Πριν με δείρεις ,θυμήσου πως έχω δόντια που θα μπορούσαν να τσακίσουν τα κόκκαλα του χεριού σου , αλλά ΕΠΙΛΕΓΩ να μην σε δαγκώσω.
8.Πριν με μαλώσεις πως είμαι τεμπέλης ,ή μη συνεργάσιμος ,διερωτήσου αν κάτι ίσως με ενοχλεί.Είναι πιθανό να μη τρώω σωστά , ή να είχα εκτεθεί πολύ στον ήλιο ,ή να γέρασε και ν’αδυνάτησε η καρδιά μου.
9.Φρόντισέ με όταν γεράσω.Και ΕΣΥ θα γεράσεις κάποτε.
10.Πήγαινε μαζί μου στις δύσκολες αποστολές ,όπως η ευθανασία μου.Ποτέ μην πεις «Δεν αντέχω να το δω» ή «Ας συμβεί στην απουσία μου».Ο,τιδήποτε είναι ευκολότερο για μένα όταν είσαι μαζι μου , μην ξεχνάς πως Σ’ΑΓΑΠΩ!
Αναδημοσίευση  απο το http://presacanariotheultimatek9gurdian5.blogspot.com/

Δεν υπάρχουν σχόλια: